2012. június 3., vasárnap

Moulin Rouge!

A Moulin Rouge! egy olyan musical, amelyben kizárólag zenei feldolgozások szólalnak meg.
A számtalan pop sláger mellett két klasszikust is találtam a filmzene címek között.
Mindkettő bizonyos értelemben kakukktojás, az egyik mert valóban klasszikus zenei feldolgozás,
viszont a másikat végighallgatva nem észleltem hasonlóságot az eredeti és remake-je között, kivéve, hogy mindkettő címe Bolero, és, hogy mindkettő crescendo, viszont ha nem feldolgozás, akkor nem értem, hogy felelhetett meg a film elvárásainak. Keresgéltem a témában, de csak annyit találtam, hogy egy Steve Sharples nevű kortárs zenész az előadó.
A másik mű viszont egyből felismerhető. A romantika korában élt francia zeneszerző Jacques Offenbach "Galop Infernal"-ja más néven "CAN-CAN"-ja, amit teletöltöttek énekkel és énekbeszéddel, ahogy a mai musicalekre jellemző.







 Ravel-gyanús (4:34)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése