http://www.youtube.com/watch?v=CfH0QguqKKU
http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck
Thaiföldön a Pantene egy
olyan süket lány történetével mutatja be termékét, aki megtanul hegedülni minden esély
ellenére. A négy perces videó egy rövidített verzióját 2008 szeptemberében bocsátották ki,
eredetileg mozikba szánták, de sugározták a televízióban és online is megosztották, ahol azóta tovább növekszik népszerűsége.
A videó ihletője egy utcai hegedűművész által játszott Johann Pachelbel mű, amit egy tizenéves lány gyakorol hegedűn, ami az egyik olyan hangszer, amelyen a legnehezebb megtanulni játszani. Ráadásul a lány nem hall és néma is. Különösen kegyetlen társai akadályozzák abban, hogy elérje célját. Újra és újra visszatér az utcai játékoshoz tanácsért és ihletért, majd elhatározza, hogy nevez egy klasszikus
zene versenyre. A végső színhelyen játszódó jelent alatt egy bábból kikelő pillangót láthatunk, ami a lány
szimbólumaként értelemezhető, miközben a fénylő Pantene Chrysalis Shampoo palackot is bemutatják.
A Grey Thailand Chief Operating Officer online stratégiájának köszönhetően a videó folyamatosan terjed a YouTube- on és társadalmi blogokon keresztül. A kampány fő célja inkább az érzelmekre való hatás volt, mint maga a márka, illetve termék bemutatása. A kreatív igazgató/szövegíró Sajan Raj Kurup jól kézbesítette az üzenetet, a belső szépség hatalmát, a kitartás fontosságát a thai piac számára.
A reklám rövid filmekért járó ezüstvilágérmet nyert a New York Festival-on 2009 februárjában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése